G natt

Nej nu blir det ett kort godnatt inlägg från mig till er, känner att det är bäst att lägga mig en hyffsad tid i alla fall så jag inte råkar försova mig imorn också eftersom jag har prov då bl.a och sedan jobb mellan 13-17.. Sen vill jag ju självklart vara pigg och glad också.. Kommer hur som ändå inte hinna sova åtta timmar nu, men kanske sex i alla fall.. Måste bättre mig, men det går fan inte, har så mycket att göra hela tiden, är det inte plugg så är det jobb eller något annat. Jag föredrar starkt dem dagarna jag går eftermiddag, mycket skönare, då kan man sova ut och hjärnan mår bättre både i skolan och hemma.. Men men nu börjar jag blarra en massa onödigt, nu ska jag tvätta av mig sminket, borsta gaddarna och kryapa ner i sängen som jag iofs redan ligger i :) Kommer föresten sova gott, sover alltid gott när städerskan varit här, nystädat, dammat  och nya laka, mihi, Godnatt på er!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: särah

jag saknar dej din lilla jävel! call me sometime :)

2008-01-30 @ 18:42:19
URL: http://Instinkts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0