fredan

Hemma från Lenore nu :) Det var riktigt mysigt igår, vi åt gott och kollade på film, bla på Gilbert Grape med Johnny Depp såklart, Lets Dance och massa avsnitt från Skins, vid 10 tiden så ringer killarna om någon fest dem visste, och ville att vi skulle komma till, vi var osäkra eftesom vi var helt oklara och kände oss kanske inte på hugget men efter lite velade så betsämde vi oss för att åka ändå eftersom det va ett tag sen och så :) Festen var sådär.. vi var bara där i någon timme och det var skumt folk, men kul att träffa dem andra så det vart väl helt okej ändå ;) När vi skulle hem så regnade det som fan och jag och Lenore var tvungna att gå i 50 minuter eftersom bussen inte gick, men det gick bra ändå.. Väl hemms stupade båda i sängen och somnade direkt vilket var väldigt skönt! Sedan har vi bara tagit det lugnt hos Lenore, vår frukost bestod tråkigt, fettigt, dumt av mcdonalds haha, men vad ska man göra när man är hungrig (A) Till det blev det film igen, kollade på Edward Scissorhands med Johnny Depp där med :).. Men nu är jag som sagt hemma i alla fall, är rätt trött så vet inte vad som händer ikväll, får se om man stannar hemma eller om man drar ut, Lenore skulle i alla fall träffa några andra vänner och kanske dra på fest.. Men jag får se vad jag ska hitta på, ska nog ringa resten lite senare och kolla läget, men just nu känner jag bara för en tupplur eller ett varmt bad :) Ha en fortsatt bra eftermiddag.. bye!

image332image333

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0