Fredag

Idag är det fredag och det känns verkligen, är inte alls trött och är på gott humör :) Sitter just nu i skolan och har Webb, vi kollar på någon film medans vår lärare Jonatan har betygsamtal.. Jag gissar på att jag kommer få G bara, men jag är dålig på datorer och har väldigt dåligt tålamod så vad ska man säga.. Idag fick jag åka själv till skolan, varför vet jag inte, jag kanske har vart stygg eller något? Det vet bara sällskapet.. Ikväll satsar jag på att bara vara hemma och ta det lugnt, Lina, Elli och någon kompis till Elli ska ut på krogen eftersom Lina fyllt 18, lite avis, men den dagen kommer för mig med :) På lördag blir det som jag sagt 18års middag hos Lina, ska bli kul att träffa alla tjejer, speciellt min lilla älskling Lenore som äntligen kommit hem, Gud vad jag saknat henne! men det får inte bli allt för sent heller på Lördan eftersom jag ska jobba 12-18 på söndan.. Nej nu ska jag kolla in lite andras bloggar, bye bye!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0