Fet/Spinnky

Jag kollade runt lite på aftonbladet.se, skulle liksom vara lite duktig och smart, jag menar alla borde ju läsa tidningen varje dag, tycker jag, tycker inte jag, men andra tycker.. Jag tycker inte det är kul men jag gör det ändå, på morgonen läser jag alltid tidningen, då blire oftast .SE för den är liten och söt, och har det där lilla extra typ.. Nej men jag tycker nog att alla ska läsa tidningen, vem vet kanske att spikmannen har kommit tillbaka och då måste man ju veta det när man sätter sig ner på sättet, jag menar för en vecka sen när jag åkte med Lina från jobbet, så satt det en nål i mitt sätte, det var jätte nära att jag skulle få den i arslet och det ville jag ju inte så tur att jag har såna jävla snabba reflexer.. Men tillbaka till äment, det jag ville säga var att jag var inne på aftonbladet.se och hittade det här;

image300

Ni kanske inte fattar vad jag vill få fram fortfarande? Men jo, varför lägger man först ut en bild och en massa reklam om hur du går ner i vikt och att du ska äta det och dricka det osv ( har även vart med om det här förr) och sedan direkt efter lägger man ut en fläskig bild på Mcdonken, jag fattar inte? HAHA! Är det inte lite osmart, jag menar då har ju verken ett eller två chansen att vinna på det..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0