b.se

www.peyre.blogspot.com, en av mina favorit bloggar! Hon skriver alltid så gulligt i hennes inlägg och lägger alltid ut en massa bilder och så.. Man får för sig att hon är jätte korkad och dum men verkar enligt mig vara en riktigt gullig och härlig tjej.. Ett måste (pinsamt nog) för mig är att läsa hennes blogg i alla fall varanan dag!

image334

Andra bloggar jag brukar läsa för att dem antingen är bra, intressanta, roliga, modeinriktade, dåliga höh, är ;
www.blondinbella.se
www.evildoll.blogg.se
www.sjukdom.blogg.se

mfl.. som jag konstigt nog inte kommer på nu..

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Olivia.

Hahhaa, tycker du min blogg är dålig!?
Lilla gumman, lite vett borde du ha i huvudet (;
Moahahhahaa ...

2008-01-22 @ 16:09:43
URL: http://EvilDoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0