Bara för att göra Lenore glá

Det här var en rätt lång dag men ändå skön tycker jag.. jag har inte alls vart trött idag och behövde inte ens ta en power-nap när jag kom hem vilket är mycket ovanligt från min sida, hihi.. Dagen såg i alla fall ut så att jag gick upp och råkade försova mig lite men gjorde mig klar i rekordfart och kom alltså inte försent, vi hade svenska, näthandel, lunch och mediakunskap på schemat.. Svenskan sög någons farfars fars pung, eftersom att min klass som sagt är helt cp och man tror att man går i en särklass, fast man egentligen går i en helt vanlig klass med lite speciella elever bara.. Alla gav elaka och onödiga komenarer till vår lärare som jag kanske inte heller är jätte förtjust i men jag menar vadfan gör det, man lär sig.. Sedan det gamla vanliga att ingen höll käften.. Men man är ju ändå rätt van nu så whatever.. Jaja, sedan var det en ny lektion, näthandel, som jag och tjejern kom lite försent till tyvärr eftersom vi stannade kvar på svenskan och prata, men den nya läraren var shysst så det var ok :) Sedan tog jag och Sara en lunch på "ericas" med Emelie och Jennifer och det var riktigt gott.. sedan Media och sedan bar det iväg in mot stan för att möta Fia.. Inhandlade endast en mascara, Isadora såklart ;) och Fia en massa hud och hårprodukter för 1000ingen, störd unge, yes!  Sedan bar det av hem igen och nu har jag bara vart hemma, skrivit på uppgiften, pratat med Lenore och lite sånt, tagit det lugnt helt enkelt, Sandra behöver såna här dagar ännu en gång! Imorn blir det att gå upp 30 min senare än vad jag gjort annars, lite bättre i alla fall.. Sedan ska jag ha skola mellan halv nio och halv 2, men vi måste gå på en idrottslektion bara för att vi missa våran i måndas så då slutar jag typ halv 4 och ska då möta Lenore min allra käraste vän, vi hade tänkt dra hem till henne för att mysa och se på film, var så länge sen :) sedan får man se om vi gör det hela kvällen eller om det händer något! Nu ska jag i alla fall börja göra mig i ordning, börjar bli trött, ha en bra fortsatt kväll, Godnatt!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0