Att (är ett ord i ordboken)

Har slutat så sitter hemma hos mor min och ska lämna in lite uppgifter via online precis.. Idag har det vart en helt okej dag, fast min buss var 10 min försenad så vi kom lite sent till svenskan, men som tur var så fick vi smyga in ändå och skriva läxförhöret.. När jag fick fram det på bordet vart jag verkligen super lättad, det såg jätte lätt ut! Väldigt glad för det eftersom det känndes som jag inte fick in något igår i huvet.. Men läxförhöret gick bara ut på att man skulle skriva vad man själv kom ihåg om dem olika språkperioderna och vilka tider dem varade och det kunde jag ju, så ett stark g kommer jag hundra %igt få :) Det blev lunch på "erikas" sen med tjejerna och jag åt pankisar (gott), sedan drog alla åt olika håll men jag tillbaka till skolan eftersom jag hade en lektion till, mediekunskap, men eftersom vi håller på med ett projekt just nu så behöver man inte gå bara man säger vad man ska göra och jobbar hemma, så jag gick som sagt tillbaka till skolan, skrev lite på arbetet sedan tog jag bussen och tåget hem.. Men än är jag inte ledig, ska om en timme ungefär ta mig till bussen för att jobba, jobbar 17.00-21.00 ikväll, hoppas jag kommer orka, för nu känner jag mig inte så jätte mycket på topp, ska nog lägga mig i soffan och vila ett tag :) Men men, skriver senare ikväll ett inlägg till, lägger då också ut bilder på dem flesta kläderna jag köpt den här veckan, får ångest men samtidigt inte, haha, men men, bye!

 
image368
Jag tänkte köpa den här om nåt år eller två eller 3, eller ....., va tycker ni?

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0