Alla turre bartenders som inte dansar är våldtäcksmän

Jag menar, hon hade ju bara lite otur, det var ju inte hennes fel, det var den onda sidans fel att det blev lite som det blev, jag menar hon är ju oskyldigare än en lite mus. Hon har ju mvg i nästan allt och är bra på allt. Hon har ju spelat fotboll hela sitt liv nästan och är typ bäst. Hon är ju så fruktansvärt gullig och rolig. Alla gör väl misstag, speciellt när man är påverkad och inte är van som hon kallade det så snyggt. Jag menar det var ju inte bara hennes fel, det var ju grupptryck, klart hon ville styla lite och göra det. Hon är ju inte myndig klart och vill leva vilt innan alla andra, klart hon vill vara stor och kunna göra vad hon vill. Henne namn kanske jag borde hålla hemligt fast hon ville att jag skulle ta med det så varför inte. Jo jag är ledsen för din skulle Elli, Fäld för bedrägeri, inte illa vännen, det är därför jag avgudar dig så mycket! Nej men som du sa "Det var bartender jäveln som var så jväla sur och dum".. Jo det började i alla fall med att Elli, Camilla och Lina var på krogen och hade hittat ett bankomatkort på golvet och tänkte att dem skulle lämna in det och få hittelön, men när Elli berättar senare för några andra vänninor så säger dem att hon borde beställa lite drinkar för det så tillslut så går hon med på det eftersom hon heter Elli och var påverkad av alkohol.. Bartendern förstod att det inte var hennes och gjorde största grejen av det så att polisen var tvungen att komma, hon blev dömd till bedrägeri (hahahahaha) och dem tordde först att det var hennes legg, men när hon kommit hem och dagen efter kände hon sig så elak eftersom det var hennes systers och då hennes syster som skulle fått skulden så ringde hon och berättade sanningen. Så nu är hon skyldig till bedrägeri och falskleg, stakare, jag lider med min gumma! Men som Elli sa till poliserna "Nu ska jag hem och skära av mig handlederna" haha! Jag tycker vi alla ska vara ovanligt trevliga mot henne, vi ger henne en stor kram!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0