Aj aj

Jag var hemma på lunchen, jag åt och jag duchade, allt var lugnt, idrotten hade gått bra, jag var pigg och glad, allt var nästan som vanligt, sen händer det något. Sandra ska gräva lite i sin sminkväska efter rougeborsten och plötsligt biter något tag i mig, Aj vad det gjorde ont, det var min förbannade Rakhyvel, aj aj, vad jag skrek och det gjorde ont som fan och det blödde som fan och det gick fan inte att stoppa, fick linda om det med hundra kg papper, vågade inte ens titta på såret :( Nu är det i alla fall lite bättre, men har jätte ont när jag skriver med fingret, hacket är "typ" 1 cm djupt :( arg! Men men, nu vet ni.. Annars var dagen riktigt bra faktikst :O klassen var lugn och det var skön stämning och roliga lektioner :) Så här borde det alltid vara tycker jag..

image337

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0