24.00 den 3 januari 2008

Oj oj, idag på morgonen var jag riktigt trött, var tuvngen att stiga upp 7.00, inte kul inte mysigt, bara jätte jobbigt.. Skulle ju jobba mellan 9 och 5 så var ju så illa tvungen.. Men det gick bra, rätt segt i början men efter lunch rullade allt på och jag låg väldigt bra till hela tiden, riktigt nöjd :) Men jag och Lina prata om att vi inte kan jobba kvar längre, jag har liksom jobbat i 1 månad och har redan tröttat, man säger bara samma sak hela tiden, det är inte kul tillslut.. Men det får duga tills mna har något bättre! Sitter och bestämmer lite med Fia om att ses imorn, alltid lika kul, sågs sist på Nyår men då blev det inte så mycket snacka "privat" eller va man säger och innan det har ju hon vart bortrest, så det ska bli mys, vi ska antingen till stan och ta en fika eller vara hemma hos någon och se en massa filmer och mysa galet, eller så blir det båda :) Men nu ska iaf jag kolla in lite bloggar som jag inte hunnit läsa på hela dagen eftersom jag bara degat och jobbat (A) Sen se "spider man 3" älskar den! Bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0