V I

Satt och tänkte på hur min nästa vecka kommer bli och den veckan efter den och den efter den osv.. Och då kom jag på att efter fredag kommer inte jag vara i skolan på hela fucking underbara äckliga fem veckor, wiiie! För först blir det tre veckors praktik/jobb (eftersom jag ska praktisera på mitt jobb, kommer jag också få lön ;D), sedan två veckor med familjen i Västindien :D Så jävla härligt så jag bara dör! På lördag är det alltså tre veckor exakt kvar till vi ska dit, längtar som fan! Men i alla fall.. Varför jag inte kommer vara i skolan på fem veckor är alltså för att vi först har lov en vecka sen praktik tre och sedan lov igen en vecka, men eftersom jag då ska utomlans så har jag flyttat fram min praktik vecka osv :) Nej men det var allt, nu ska jag fortsätta PLUGGA ;(

image466image467
image468image469
image470image471
Jag vill dit nu :)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0