Summer

Visst man går och längtar till sommaren typ hela tiden, och vill verkligen ha den, NU NU NU! Ja ni fattar, den ska liksom vara här, eftersom den är så fruktansvärt underbar osv, men nu seriöst så längtar jag sjukt mycket, SJUKT mycket! Vill verkligen ha sommar NU!

sommar i bildformat


image410
Lillasyster Amanda
image411
Jag & Camilla, Gotland 07
image412
Elli & Lina vid stranden på Gotland 07
image413
Camilla, Lenore, Elli & jag i Visby 07
image414
Permo-race, Elli & Lina ;D
image415
Jag & min älskling Lenore i Visby 07
image416
Killarna spelar vollyboll vid kallis 07
image417
Jag sthecker på standen på Gotland 07
image418
Korvstroganoff, bara för Fia :)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0