Söndag

Söndag är en såndär seg dag, antingen så jobbar man eller så är man bara hemma och segar som sagt.. Idag blir det en seg jävla söndag.. Kom nyss hem från Kusinen och nu hade jag tänkt att ta något litet att äta.. Den här söndan blir som en vanlig söndag för mig, alltså inte som för alla andra, som har lov, utan jag jobbar imorn 9-5.. Men jag får ju också pengar vilket alla andra inte får ;D Men den här dan ska inte bara tillbringas vid datorn, absolut inte.. Utan jag ska även lite senare ta en promme med tjejerna, eller iaf Lina och sedan ska jag till far min, städa lite och om jag orkar träna.. ;P Men det orkar jag nog inte, höhö! Hoppas ni får en bra Söndag.. Ska nog krypa ner i soffan och kolla film nu istället, innan jag ger mig in på dagens jobbigaste höjdpunkt, STÄDA MITT RUM :(

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0