Söndag

Jaha nu är det söndag, söndagkväll och jag kollar på Wallander med mamma :) Läskigt men spännande.. Har sett den här Wallander förut men eftersom jag tycker det är så bra kan jag lika gärna se det nu.. Men ska nog ändå lägga mig strax eftersom jag ska upp vid 6 imorn.. vi ska bada isvak på idrotten, och jag hade tänkt göra det först men nu har jag ångrat mig och vågar inte hehe (A) man kan ju faktikst få värsta chocken och dö? vill inte dö, vill inte dö.. Men man måste ändå gå dit för att få närvaro och så, så det ska jag ändå.. Helgen har i alla fall vart jätte kul med korta ord.. Fredan var det bio med tjejerna och sedan krök hos Jennifers kusin, najs najs! Lördagen spenderades med plugg och vila, också najs, sedan på kvällen gick jag till Camilla och träffade rersten av tjejerna och vi drog senare vidare till Wille som hade fest, och det var riktigt najs där måste jag säga, Mycket folk, men väldigt kul och trevligt folk, bra musik, DANS,  inte allt för mycket dricka för mig heller eftersom jag jobbade idag, men nåra cider och öl, så en helt perfekt kväll alltså :D Kom hem vid fyra tiden och somnade bums, var oroliga att jag skulle vara bakis today, men det var jag inte när jag vaknade, antar att det var för att jag inte drack sprit, ska fortsätta så.. Jobbet gick bra och jag sålde mycket :) Men men nu är pausen slut, ha en fortsatt trevlig kväll så skriver jag imorn, kyss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0