smycken som i sandra

Jag ger mig verkligen aldrig, känner verkligen hur mina pengar bara springer iväg, och fick dem för bara en vecka sen, men men.. Jo jag hittade i alla fall en urgullig sida genom en annans blogg, http://www.fetishforfashion.se heter sidan och där hittar du alla möjliga gulliga smycken (älska) Jag betsämde mig i alla fall för att ligga i rejält, så för min del blev det mycket :D

image376image377
image378image379
image380image381

image382image383
Allt det här beställde jag för ynka 120 spänn, utan frakt (eftersom det var över 100 kr) är inte det ett (flera) kap?
Köpte också ett till armband men det fanns ingen bild kvar på det senare eftersom det fanns så några av det..

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0