skulle aldrig orka utan kaffet

Nu har jag gjort mig en riktigt stor kopp kaffe för att det ska gå bättre med pluggandet, har pluggat ett bra tag nu, men har fortfarande bara ungefär 5 papper att utgå från så vet inte hur detta ska sluta :/ Det är inte bara jag heller som tycker det här är konstigt utan typ alla.. Sen att dem som har idrott på Måndagar måste ha provet då, men tex Lenore och Hanna som har idrott på Fredagar får ha provet då.. Kul för oss som måste plugga på helgen :/ Och han förklarar så dåligt, fattar inget, fan! Vill ju klara det här provet, annars måste jag göra om två prov samma dag och det vill jag inte.. Jag kan ju dem här fem sidorna jag läst, men det är inte så mycket så tror knappast det bara är det heller.. FÅR PANIK!


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0