Skolan

Sitter i skolan och det är redovisning, fast i datasalen dåra.. Slutar om lite mindre än två timmar, skönt, vill hem, är trött och har ont i magen :( Men det är nog ingen fara hoppas jag! Blir att skirva rent historian samt öva in den till redovisningen imorn, kommer säkert inte kunna läsa utantill, men bra att veta vad man läser om i alla fall.. Sen ska jag hämta ut mitt paket med smyckerna på posten på ICA eftersom det var för stort att få plats i brevlådan :) Kul att jag gick dem innan helgen, för då ska jag använda några av dem imorn kväll då det säkerligen kommer bli kul! Nej nu ska jag lyssna på redovisningarna, hej så länge!

image420

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0