Skolan

Sitter i skolan med Sara, håller på att skriva klart ett projket vi hållt på med i några veckor på mediekunskapen, vårt projekt handlar om barn i andra länder hur dem mår och lever osv och hur man ska hjälpa dem osv med hjälp av reklam.. Innan var vi och åt med Jennifer och Emelie på "erikas" såklart, gott! Vi slutar egentligen 13.40 men eftersom jag och Sara åt snabbt så började vi också snabbare och kommer få gå när vi är klara, vilket är elldeles strax :) Idag när jag kommer hem kommer jag hinna vara hemma i ungefär två timmar sen är det iväg till jobbet som gäller, jobbar 17.00-21.00, tråkigt men sant, har inte jobbat på ett tag så är bäst att göra det känner jag, ska försöka lägga mig tidigt ikväll annars kommer jag aldrig orka skolan imorn, inte för att dagen är lång men ändå.. Nej nu är det min tur att skriva lite, hare bra!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0