Rom och cola utan rom

Jag ursäktar för att jag inte uppdaterat något på ett bra tag men har vart lite upptagen och så :) Gårdagen var i alla fall hur kul som helst, när vi kom till Camilla vara alla utklädda till roliga saker, Hanna var tomtemor, Lina kines, Camilla hemmafru, Rebecka munnspelsmannen haha m.m. :D Vi åt god mat och lyssnade på härlig 60tals musik, blev för, varm och efterrätt och allt smakde verkligen super, duktigt gjort Camilla :D Senare kom även Killarna förbi efter att dem vart på krogen, fulla och roliga ;P Idag har jag annars bara pluggat och vart hos kusinen som fyllt 15 år, blev tacos och negerrutor höhö! Annars sitter jag bara hemma hos mamma nu och kollar på Wallander, dricker lite te och äter vindruvor, ska nog snart lägga mig, börjar bli trött och börjar 8.00 imorn med idrott^^ Men ni får ha det så bra och njuta av några bilderna i alla falla :D




 //Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0