puss

Var föresten på Emilias skola idag med Fialotta och Sara och fixade håret, blev jätte nöjd.. Hann inte klippa mig, eller jo min lugg han klippas, så den är kort igen, men får se hur länge jag orkar med den, tycker den är rätt mycket i vägen ändå..  Men jag färgade utväxten och slingade håret ljustbrunt samt fixade luggen dåra, så det vart jag nöjd med som sagt :) Emilia ska troligtvis klippa mig en annan dag, kanske på lovet eller så, och då ska jag nog klippa rätt mycket så det där fula slitna försvinner..  Men men nu ska jag plugga vidare om Satan er jävlar!

image465
En bild på nya frillan, inte den bästa bilden verken på mig eller håret, men men :)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0