Nej är inte ens ett ord

Hejsan!
Tänker inte prata om min skoldag mer än att den var seg men ändå helt okej liksom, kul lektioner och roliga saker på idrotten, inget att klaga på helt enkelt :) Har föresten funderat på en grej som en i klassen gjorde för ett tag sen, Jo att jag inte ska käka något på tre veckor, eller asså jag ska ju få dricka vatten och äta frukt, kanske knäckebröd och så, men inget mer än det, låter inte det bra? Det är inte för att jag vill gå ner en massa kilon uatn för att se om jag verkligen skulle klara av det, vilket jag knappast tror jag skulle haha.. Nej men tre veckor ska jag testa det här och samtidigt träna dåra, så får jag se hur det går.. Nu i alla fall hade jag tänkt vara duktig och börja plugga på arm-läxförhöret, men eftersom inte instuderings frågorna ligger uppe så går det inte, atans, kommer få sitta imorn kväll efter jobbet och plugga, kul! Nej nu ska jag ta mig en kopp te och plugga lite historia istället, känner mig så duktig!

//Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0