Måndag

Måndag, igen, fan som vanligt vad dagarna går och vad veckorna går fort, hinner inte med, känns som att jag snart kommer ligga på ett jävla ålderdomshem med skrynkliga händer, grått hår och en rullator tätt intill mig varje dag.. Fyfan för det fyfan för gamlingar, det ända posetiva är att sommaren "snart" är här och det är det ända som orkar hålla mig kvar på denna jord (lite självmordsbenägen får man väl va)..Nej men slut på trams, nu hade jag tänkt att lägga mig är lite småtrött, sätter nog på en film att somna till eftersom jag ändå inte ska upp fören 10 imorn :) Hare så bra så länge, kyssar!

Hade föresten tänkt lägga ut lite bilder från i Lördas, men gör det imorn istället ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0