Lördags eftermiddag/kväll

Oj, gårdagen var kul, eller den var rörig men kul, ångrar inte en sekund, alla verkade ha trevligt och det var ju det som var den hela poängen om man säger så ;D Kommer nog inte bjuda på så många bilder eftersom det inte togs så många, men någon lägger jag väl ut, Nu har precis mamma och CO kommit hem, lagom tid så jag har hunnit göra mig klar och vilat, ska snart äta middag, hungig! Har vart för lat för att gör något eget (A) Har inte ätit någon ordentlig mat sen torsdagens middag :/ men men! Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt, inge dricka eller festande för min del inte, inte vad jag känner nu i alla fall :P Blir väl antingen filmmys eller något sådant :) Nej nu ska jag faktikst fortsätta plugga lite, har MT prov på måndag :( (för alla som inte vet vad MT står för så betyder det Mental Träning, som vi på jensen har varje dag^^) Hare bra, skriver väl igen om ett tag!

image423image424image425 image426
image427image428
(Nåra bilder av några) :)

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag e me på bild ju! ;D

2008-03-02 @ 22:14:56
URL: http://nataliehedborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0