Lördag

Lördag och klockan är ungefär ett, pigg som en mört och glad som en lärka höhö, Idag är det faktikst bara så alla vet exakt tre veckor kvar till V I och jag längtar bara mer och mer, känner mig fan som ett barn, men ändå :) Ska strax ta bussen till handen och möta Angelica (min kusin) sedan vidare till farmor och fika och umgås lite som sagt.. Får se om vi stannar över middagen med, det beror på hur min kväll ser ut, ska ju försöka träffa Lina och CO.. Nej men nu ska jag kolla så jag har med mig allt och fixa mig lite till, Ha en fortsatt bra Lördag så skriver jag ikväll igen :)
 
P.S Våren är snart här, solen skiner som fan :D

image473


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0