Lördag

Hoj hoj! Idag har jag gjort endel tycker jag. först gick jag upp vid halv 12 tiden och gjorde mig klar för att träffa Lina och Rebecka i stan, där köpte vi presenter till Camilla :) + att jag köpte en sak till mn utklädnad ikväll moohaha! Åkte sedan hem till mor min för att hämta lite saker och sedan tog jag bussen hem till pappa igen.. Så nu sitter jag här och mest bara segar, ska snart ta en lång dusch och börja fixa mig lite för kvällen, ska ju som sagt på Camillas 18års middag, där hon betsämt olika teman för varan som en maskerad (spännande eftersom vi inte vet vad varan ska vara). Det börjar klockan 19.00 så kan gå fem min innan eftersom hon bor så nära, skönt! vad vi kommer göra under kvällen vet jag inte än, Camilla är ensam så får se om vi bjuder dit några eller om vi drar ut eller bara tar det lugnt :) Hoppas ni får en lika bra lördag som mig, puss!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0