Lååång dag

Jag vaknade upp och kände att den här dagen säkerligen kommer bli lång men bra.. Har i alla fall sovit 7 timmar vilket är väldigt förvånade när det gäller mig.. Idag står Jobb 9-12 på schemat och sedan lunch mellan 12- 13.45 med Sara på Kina, antar att Fia också glider med eftersom hon också jobbar.. Sedan från 13.45-16.50 ä det skola med Näthandel samt Svenska, så det funkar väl ändå.. Måste söka upp min lärare under dagen också och fråga om hemtentan och Satan, för jag vill ju som sagt inte skriva något i onödan och jag kanske skrivit helt fel.. Så när jag kommer hem är det plugg som gäller eftersom jag inte kan sitta på fredag och göra det, eller rättare sagt, vill inte sitta på en fredag och göra det.. Men nu ska jag göra mig lite snygg, puss på er, ha en toppen dag!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0