kväller

Nyss pratat med Fia som var påväg hem från jobbet, jag skulle också jobbat idag men eftersom jag inte var på topp så ringde jag och avbeställde mig tid.. Fia skulle bara kolla om jag skulle med imorn och jag sa ja eftersom jag är 99% säker på det, vill verkligen få håret fixat! Hon ska ringa mig igen när hon kommer hem eftersom hon ska hjälpa mig med en fråga på historian som jag inte fattar, detär femman, den klurigaste enligt mig.. Sen är jag helt klar med G delen och kan då börja med vg mvg delen som sagt, då man får skriva lite mer fritt :) Allt ska vara inne på fredag kl 24.00 så jag lär nog hinna.. Nu kollar jag lite på tv, filmen "Mina jag och irene" är på kanal 3, den är kul, speciellt eftersom Jim Carrey är med, älska :D haha! Nen nu är visst pausen slut, hare så bra så skirver jag igen imorn + lägger ut en bild på hur håret blev..

image463


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0