Kan inte riktigt bestämma mig

Alltså, vi håller ju på med en hemtenta på historian och jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska ta, det finns fyra olika alternativ och dem jag funderar över är "korstågen" & "Satan", jag är mest på Satan, men den uppgiften fattar jag inte riktigt vad jag ska göra, alltså vad jag ska ta ut för fakta osv. Jag fröstår att man vill veta vad satan var och när man började tro på den och sluta tro på den osv, men mer liksom, för det står liksom inte som det gör på dem andra alternativen mer utförligt vad jag ska ta reda på OM det.. Så jag kanske sitter och skriver en massa i onödan vilket känns något onödigt.. Men då frå väl min lärare skylla sig själv eftersom det var han som tyckte att jag skulle välja Satan.. Fan vilka problemas, nu tar jag Satan, det är liksom spännande och enkelt, det är liksom häftigt och hemskt, det är liksom läskigt och intressant, det är liksom Jag!

image464


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0