Josh Holloway/Johnny Depp

Hallu hallu :) Har precis kollat klart på andra avsnittet från LOST, så jävla spännande, love it! Så jävla sjuk att man är så beroende av en serie men jag älskar det verkligen, vill bara se mer, mer, mer! Och sen blir det ju bara bättre när hetingen Sawyer (Josh Holloway) är med, älskar hans personlighet i serien och hans utseende grr, hihi! Om jag inte har något för mig i helgen eller iaf innan nästa Onsdag ska jag fan se hela första & andra sesången som jag har på dvd-box så jag minns mer vad som hänt, det var ju så länge sen det visades, typ åtta månader :S Så måste verkligen det.. Idag bestämde föresten jag och tjejerna att det blir bio på fredag, vi bokade biljetter och så redan nu till "Sweeney Todd", alltså Johnny depps nya rulle, verkar otroligt bra, älska! Så kl 18.15 på fredag blir det bio med Fia, Emilia, Camilla, Lina, Elli och kanske Emelie :) de najs! Nej nu ska jag göra mig i ordning och krypa ner i sängen, ska försöka släcka och så innan 11, får se om jag lyckas ;D pussar!

image442image443
Love love love, sexy!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0