'Jag är snygg när ingen ser'

Bloggandet förföljer mig, vart jag än går så är det där, vad jag än gör så kommer det bara, blogg blogg och åter fucking blogg, varför bloggar man ens om sitt liv, om sina intressen om vad man tycker är mode eller vad som är mode, vad som kommer på tv ikväll och vad jag gjort under dagen, vem är egentligen intresserad? Ingen egetnligen, man gör det bara för att fördriva sin tid, visa att man är någon, som att det vore speciellt att blogga när till och med min 10 åriga lillesyster skulle kunna gör det.. Det är ljöligt men det är sant.. Även om man har endast 10 besökare om dagen eller 100 så fortsätter man, varför? Jag vet inte, lite för att minnas vad som hänt under dagarna, jag menar det lär ju bli kul att läsa mitt första inlägg i oktober, då det gått ett år sen jag började.. Man har lagt ut en massa bilder på vännernan och annat shit, visa upp? Endast visa upp.. Man läser andras bloggar för att se vad dem gjort, hur mycket bryr man sig? Inte mycket, nästan inget alls, men ändå gör man det.. Just då är det kanske intressant och kul, men jag menar, när jag tänker tanken nu så suger ju dem flesta bloggar man läser, det står ju ändå bara, jag menar det gör det ju i min med, vad man gjort under dagen, jobbat, skolan, ätit, sovit, pluggat, tränat osv.. Jag menar dem flesta som har bloggar, bloggar ju bara om sånt.. Så tänkte bara göra klart för alla, ja alla som läser min blogg.. Det blir inte roligare än såhär, om det typ inte händer något snart, något jävligt bra och kul snart.. Mitt liv är precis som alla andras i 17, 18 års åldern.. Man går i skolan, man hatar det, man kommer hem och pluggar, man längtar som fan till nästa helg då man ska supa sig redlös och dansa runt som en galen apa, ja ni fattar.. Livet går fort men ändå händer det inget, snart är jag väl 27 och har barn, eller, hur kommer jag sluta, vem vet jag kanske dör imorn, eller jag kanske dör om någon minut, vem vet? Det här är kanske mitt sista inlägg för alltid, vem vet, ingen, erkänn att det är lite ballt?!

//Skrivet av en 17åring, Sandra tror jag hon heter, med stora funderingar om bloggar & livet, skjut henne för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0