Home

NU är jag hemma från skolan, eller sen 30 minuter tillbaka.. ska strax äta eftersom jag är grymt hungrig och bad mamma skynda på :) Känner att jag måste städa lite i mitt rum idag också, det ser inte roligt ut alltså, fysatan.. Har föresten skickat in mitt arbete nu och jag är riktigt nöjd, tror nog inte på ett MVG som sagt, men hoppas i alla fall på ett VG :) Men vår lärare rättar rätt strängt typ, tycker jag så jag får säker bara G+ eller nåt, men då blir jag fan arg! Mamma ska föresten KANSKE klippa till mitt hår idag, vill ju klippa bort dem där äckliga topparna i alla fall.. Nej nu ska vi käka hör jag, skriver väl igen lite senare, kysssis!

image472


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0