hej

Har nyss ätit middag med familjen, gott! Idag blev det en skön dag tycker jag, skola mellan halv 9 och halv 2, sedan till banken och sedan hem och bara ta det lugnt :) Fick föresten veta idag av vår historia lärare att alla i klassen hade fått minst G på provet, så jag hoppas verkligen på ett VG nu! Skulle föresten lägga in bilder på alla mina things jag köpt i veckan, men har inte orken just nu att plocka fram allt och fota, och hittade typ inga av kläderna på internet, så det får vara så länge :P Nu ska jag i alla fall rota i mina kläder ändå efter kläder till imorn eftersom Camilla har Maskerad haha :D alla har fått ett eget tema, så hoppas jag hittar saker som passar, kan inte skriva heller vad jag ska va än eftersom det ska bli en överaskning för alla imorn, så imorn kväll eller på söndag så får ni troligen se bilder :D ! Skriver lite senare igen, bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0