Hastalapasta

Hej, hej, hej hej hej hej! Kom nyss hem från skolan och har vart en hur skön dag som helst med endast Historia och Arm-prov, 13.45-16.50 gick jag, men man fick gå efter provet så blev klar redan klockan fyra :) Nu ska jag skriva klart min Historia, har redovisning med fyra andra på fredag och vill få texten klar så jag kan börja öva imorn så jag kan det. Men det finns ett litet litet problem, jag HATAR att redovisa, det är fan det värsta jag vet och det går bara inte, även fast jag kan hela texten helt utantill så tappar jag bort mig eller bara kollar ner i papprerna, väldigt jobbigt men sant :/ Men det börjar bli lite bättre så får väl bita ihop och hoppas på det bästa! Innan var jag på "Erikas" med tjejerna och käkade lunch, åt pasta bolonece, gott gott, snackade en massa sjuka gamla minnen, det var både kul och lite hemsk haha :D Nej nu ska jag sätta mig och skriva på Historian innan käkat blir klart, puss & kram!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0