hårda tag

Det är ta mig fan inte sant, nu är jag tillbaka på ruta fucking nummer ett, varför varför varför? Jo därför vädret är pisst, sover för lite, folk som redan är där stannar inte hemma och min kropp är så jävla känslig.. Jo jag har blitt sjuk, eller sjuk och sjuk, jag börjar bli sjuk typ, jag är helt öm i kroppen, kliar i halsen och näsan är täpt, sen det där jävla huvudet som värker som en jävla jordbävning.. AJ! Ledsen och besviken på mig själv och alla andra sitter jag nu i mitt rum, en hård dag efter jobbet med en stor kopp te och 10 alvedon i kroppen, mysigt!  Nej nu ska jag inte klaga som en annan utan nu ska jag vara glad.. Kom nyss hem från Camilla, vi hyrde film efter jobbet, vi skulle träna (A) men eftersom jag hade så ont i kroppen samt halsen just då sket vi i det och hyrde "Bristande Bevis" med snyggingen (fan va många snyggingar jag vet höhö) Ryan Gosling ;D och duktiga skådespelaren Anthony Hopkins.. Den var iaf riktigt bra tycker jag och jag skulle kunna se den fler gånger igen även fast jag vet vad som händer.. Ganska lik ett csi avsnitt fast bättre och längre ;) imorn har jag föresten sjukanmält mig eftersom jag inte är på topp, eftersom jag ska på musikalen "Footloose" med bl.a Måns Zelmerlöw ;) på lördag och efter det ska jag vidare på 20 års fest hos min syrras kompis, najs najs.. Men men, nu ska jag börja tänka på rerän, ses!

image477


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0