Hah, där skrämde jag er va!

Nu är jag tillbaka, det är inte slut än, jag har inte dött, jag lever, lever i samma kött och blod, ja ni fattar.. Skrev inget igår, var inte ens i närheten av min fina söta data, den bara låg där alldeles ensam och övergiven hela dagen.. Igår var det ändå fullt upp hela dagen.. Upp vid nio, blev hämtad av mamma, åkte till farbror doktorn, kollade om jag var allergisk mot något men icke, pratade om min halsmandlar som tydligen är lite större än vad dom ska och om mina pulyper (vet verkligen inte hur det stavas), det gick bra, jag ska skickas vidare som ett litet brev till en annan läkare.. Sedan så träffade jag Fia i stan, köpte med oss mat och åkte till jobbet, jobbade mellan ett och nio, segt men helt okej ändå.. Åkte hemmåt men svängde upp åt andra hållet när jag gick av bussen och gick till Camilla istället.. Vi kollade på film, blev "The Holiday" Älska gånger hundra, med snyggingen, hetingen, gaah Jude Law :) Sedan vid halv ett tiden tog jag mig hemmåt och var hemma fem minuter senare.. Gick och la mig och här sitter jag nu.. Ska äta lite och fixa mig lite innan hela familjen ska vaccinera sig, eftersom vi ska utomlans (A).. Efter det ska jag möta upp Fia och sola sedan käka lunch och sedan jobba precis som igår ett till nio.. Sedan bara hem och sooooova :) Ni får ha det gött så länge, och alla jävlar som har lov kan gå och dö! miiihhuhi

image476


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0