Fredag

Nu är det Fredag och jag är happy! Sitter i datasalen och har historia, man får jobba på sitt arbete så är alldeles strax klar med det :) Jag satsar på MVG så jag hoppas jag får det, men säkert inte.. Skönt att bli klar nu så jag slipper sitta hemma efter skolan.. Men skickar nog in det hemma ändå, så jag blir mer säker på det och hinner läsa det några gånger till.. Nej ikväll ska jag endast mysa och ta det lugnt har jag bestämt :) Så får man se vad som händer imorn, på dagen ska jag till farmor, men senare på kvällen får jag se som sagt, blir nog att träffa tjejerna eller något sånt :) Nu ska jag fortsätta läsa igenom allt, hej så länge!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0