Fars mor.

Har nu pratat med min kusin och farmor och vi bestämde att vi ska dit på lördag.. Hon klagar på att vi aldrig kommer dit osv, så nu tänkte vi överraska henne lite, eller hon vet att vi kommer, men ändå, visa att vi bryr oss om henne, för hon är ju ändå så himla rolig och snäll :) Så blir att jag och Angelica köper med oss lite fika och åker dit på lördag vid 2 tiden.. Får se hur länge vi stannar, tror hon gör middag till oss med ;D Sen får man ju också se hur länge man själv orkar eftersom hon pratar 24/7 :D Nej nu ska jag lägga mig efter en lång dag med jobb, skola och pluggande, gör klart det sista imorn på lektionen och när jag kommer hem! Bilder på prylarna läggs väl ut imorn om jag får tid :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0