Du är ful, jag är full, men när jag vaknar imorn kommer jag vara nykter men du kommer fortfarnde vara ful :)

Nu skriver jag, ja nu, har inte haft tid eller ork tidigare idag, så blev att jag inte skrev fören nu, ja nu.. Igår var jag på bio med tjejerna, såg som sagt Johnny Depps nya film, Sweeney Todd, och jag älskade den, den var så jävla grym och bra, såklart var den lite äcklig med, men man blev van tillslut och började gilla det, mahaha :) han var så otroligt sexy när han skar av olika mäns halsar, grr like it! Nej men seriöst den var ruskigt bra, värd att se, värd att se! Efter det skulle jag till till Jennifer kusin, sen skulle jag inte dit, sen åkte jag dit, där var det rätt mycket chill, men när vi drog igång med ölspelet och grejer började man känna av den härliga känslan av sprit och annan god dricka, de najs! Drack lite för mycket tror jag, och inte kom jag hem heller, fören 10 i morse, illa, men sant, mycket illa! Men sov några timmar när jag kom hem, så nu är jag pigg och allt utom bakis, typ :) Nu väntar jag på maten, sen ska jag bara duscha och göra mig fin, sen ska jag över till Camilla och träffa dem andra tjejerna, blir att sncka siiit och göra oss ännu finare tillsammans :) Sen bär det av till en vän som ska ha fest/party/chill/krök whatever :) najs blir dett nog i alla fall! Får se hur länge man orkar har sin häck i hans hus eftersom man ska uppv id 10.00 imorn och jobba vid 12, inte sugen, inte sugen nånstans! Men pengar är gott. Atans vad jag är hungrig, har inte ätit någon frukost eller lunch idag, och igår åt jag heller ingen lunch och inte heller någon middag kom jag på nu, eller jo en cheesburgare på donken, men det mättar inte min mage nånstans :S Men nu ska jag plugga klart, ja precis tror det eller ej men sandra sitter och pluggar, inget brådskande, men kan vara skönt att få klart, pussar & kyssar på er hoppas ni får en ryssssssssssligt bra kväll, kyss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0