Det känns som Lördag

Nyss ätit en smarrig middag med familjen, det blev lövbiff och pommes ;D Gud va skön den här dagen har varit, bara en massa film och tv-tittande för mig, behövde inte ens ta bussen till vidiobutiken eftersom bror min skulle köpa godis till familjen.. Lat men glad, är mitt nya motto haha! Har inte pratat med eElli än, så tror nog att jag ska vara hemma hela kvällen, men ska nog ändå slå henne en pling senare och kolla läget, eftersom hon fick jobba själv idag :( Så för mig blir det nog film, godis och mys, låter både skönt och tråkigt, men vill man bli HELT frisk så måste man ju.. Imorn händer det ju ändå saker så det jämnar ju ut sig! Får se om vi har någon bra film hemma, eller om det går något på tv, annars får jag gå eller åka till vidiobutiken igen och hyra en.. Sen har jag ju bestämt mig för att inte lägga mig allt för sent.. Visst kan jag sova till två imorn om jag vill, men jag kände idag när jag gick upp vid halv elva att dagen vart bättre och längre, därför ska jag försöka sova vid 12, 1 i alla fall.. Nej nu ska jag värma min typ 10nde kopp te och se några avsnitt från skins innan det blir lets dance, vilket är ett bra program när man ändå bara sitter hemma :) puss på er!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

2008-02-29 @ 19:52:22
URL: http://edenslustgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0