bättre

Nu känner jag mig mycket bättre, inge magbesvär eller hammrande i huvet.. Bara lite vanlig huvudvärk som troligen blir bättre till imorgon.. Har käkat några alvedon och ätit bra mat idag så det är nog därför :) Hatar att vara sjuk en längre tid, det får mig att må ännu värre, sen missar man så mycket också vilket jag avskyr.. Men idag har jag i alla fall gjort lite nytta av dagen, tagit hand om syrrorna som också vart hemma eftersom dem också är sjuka, städat lite, pluggat en hel del så nu är jag klar med G delen, börjar med VG- MVG delen imorgon.. Imrogon ska jag också till Emilias skola med Fia och Sara och få håret fixat, ska klippa det och slinga det, inget konstigt bara sätta i lite mer ljustbrunt så det blir mer naturligt.. Ska kanske också klippa till min lugg igen, den börjar ju bli lång och jag tror jag vill fortsätta att ha lugg, trivdes rätt bra i det faktikst :) Efter det är det skola som gäller mellan kvart i två och fem, sen bara hem och ta det lugnt/plugga.. Men eftersom jag mår mycket bättre nu så ska jag göra i ordning lite glass till det sista pluggandet, har visst en fråga kvar ;) Sen vid 20.00 blir det Gossip Girl! Hejhej.

image462

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0