Tjena

Hejsan! Kom hem från stan/skolan för ungefär två timmar sen, så har pluggat lite ett tag nu, historia, så nu är jag helt klar med den, ska bara hinna se filmen om personen vi skriver om innan måndag :) Sen har jag gjort klart min loggbok till UF för vecka 48 och 49 i alla fall så man har det klart, skönt. Så nu ska jag bara kolla lite på filmkunskaps uppgiften då man ska analysera två filmer vi har sätt bl.a. den näst nyaste Bond filmen (sög föresten), Men den ska inte vara inne fören om en vecka så ska bara kolla lite på självaste uppgiften :) Sen ska jag chilla galet, är rätt trött, Medium på Fyran kl 21 :D Missar alltid det efetrsom det inte går i repris och jag annars brukar jobba på torsdagar, men hade ont i magen/kroppen idag som vanligt så ringde och sjukskrev mej, skönt.. Men men här får ni en outfit bild på mej ;)

Dagens outfit, vill tyvärr inte visa mitt underbara ansikte idag ;D


Strumpbyxor Lindex
Sockor Nya
Klänning Ny, nån butik på outleten
Halsduken Cubus
Jacka H&M
Tjocktröja H&M

lll
Mamma var ju hos mormor igår och kom hem med massa plagg, till och med lilla jag fick lite plagg :) Dem har nämligen byggt värsta stora outlet centrumet där, skit najs.
Sockor, alltid bra att ha ;) Linne från bondelid org pris 600 typ deras pris 200 :) Klänning från outleten där, ca 40 spänn, sjukt bra och jätte fin på och skit skönt :) har redan en likadan grå.


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0