Sov gott!

Hejsan bloggen ;) Oj vilken lång dag, trodde aldrig klockan skulle bli 11 haha, skoldagen var seg och hemma har jag bara suttit vid datorn, tv:n och pluggat, samt lagat mat till mig och småsyrrona också ;) Men ändå, dagen och kvällen har vart seg som fan.. Segt föresten att jag inte ska jobba på hela lovet om jag inte får extrajobba på min praktik, inget jobb, inga pengar, bara massa "sitta hemma" tråkigheter :/ Får se hur jag ska lösa detta.. Orkar inte gå in på varför jag inte ska jobba på mitt jobb, men så är det i alla fall för nuet.. Men men imorn ska jag redovia ledarskapen med två andra tjejer i klassen vilket faktikst ska bli lite kul, men samtidigt jobbigt som vanligt eftersom jag tycker det är så obehagligt att redovisa.. Men jag har blivit bättre på den banan i alla fall :) och det är jag stolt över! Sen har vi en annan slags redovisning i psykologi, eller man ska sitta i grupper och disscutera typ, men har gjort klart allt så det ska nog gå fint.. Annars är det inte så mycket plugg nu sista veckan, så ska för det mesta ta det lugnt bara och försöka hinna med att sola någon dag kanske ;O Nej nu har jag pratat massa strunt, nu ska jag sova, Godnatt på er!


Jag kan faktikst laga mat :)



Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0