Söndag

Godmorgon eller vad man säger haha ;) Nej vaknade verkligen inte nu, vakande vid halv 12 ungefär så känner mig laom utvilad, men har ätit och pysslat här hemma, samt pluggat ett tag nu, ledarskap som i går, börjar bli klar :) Hoppas bara dem i min grupp också tycker det låter bra, för jag orkar inte göra om det liksom.. Men hur som helst så funderade jag lite på hur mitt nyår ska se ut, jag kan verkligen inte bestämma mig, ibland säger alla att dem bara ska ut på krogen, vilket suger :P Och ibland att vi ska hyra lokal eller helt enkelt dra på någon fest, så jag vet inte och då kom jag på idén att fira med min syssling i katrineholm, vilket alltid blir lyckat eftersom folket där är så underbara :D Och min syssling visste massa fester och sen drar man alltid ut på krogen efter vilket alltid blir lyckat, så jag får helt enkelt se vart jag tar vägen, just nu är jag jätte osäker.. ska försöka betsämma mig snart i alla fall :) Men men nu ska jag plugga klart, pluggar med julradion i bakgrunden hihi :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0