Planering

Ska nog börja göra en veckans planering här i bloggen, både för min del och dem som vill veta :P Börjar från morgondagen helt enkelt :)

V. 50
Måndag; Skola 11.15-17.00, plugga
Tisdag; Blev ingen skola för min del, är sjuk, plugga, skulle ha jobbat, men inte det heller
Onsdag; Skola 11.15-15.45, sitta kvar i skolan ett tag med tjejerna som jag är i samma grupp med planera och så, Sen hem och plugga
Torsdag; Skola 8.15-17.00 besök från militären, spännande, Sen hem direkt, fixa mig och sedan festa loss, Mina favotjejers klass/skola har hyrt en klubb så blir att skaka rumpa om jag inte e sjuk :/
Fredag; Skola 11.15-17.00,  kör bla öva öva, sedan hem till sabina, göra mig iordning och sen ska vi på personalfest :D Samma sak där, hoppas jag är frisk, för då ska vi vidare till en gayklubb senare med Albin raraing :)
Lördag; Bara ta det luuuugnt, + julbak med mamma & syrrorna :)
Söndag; Chilla galet + plugga lite, kanske julfika med tjejerna? :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0