Pics från gårdagen

Gud vilken kul kväll jag hade igår, skit roligt folk att festa med, god mat och dricka, allt var perfekt skulle man kunna säga, bara det att jag inte har någon röst idag haha, men som sagt gud så kul vi hade. Började med att jag mötte upp Fia och sara i gullmars och tog bussen till tyresö där Emelie bor :) mötte även upp Jennifer vid bussen och när vi kom till Emelie blev det massa gott käk och välkomsdrinkar :D sedan efterrätt såklart, gjord extra för mig haha ;) Cheescake :D mumma! Efter vi hade suttit och snackat ett bra tag och så så tog vi oss in till stan och mötte upp killarna från klassen, dansade, drack och snackade (skreeeek hahaha) och hade det jävligt kul helt enkelt, sen efter vi hade shakat loss drog vi till After i gamla stan och tog det lite mer chill, sen var det dags att ta sig hem vilket tog sin lilla tid haha :) Men men, nu är jag i alla fall pigg och alärt haha, har preics bakat knäck och sitter och lägger in fotona nu, ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men troligen åt det lugna hållet :)



Några bilder är tagna med Axels mobil på krogen och vissa med min kamera :)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0