Negerboll/chokladboll, sak samma :)

Igår tror jag det var, då hade jag och min vän Sara ett snack med våra lärare om vad man ska kalla negerbollar, och ja som ni då märker nu så säger vi negerbollar eftersom det ETT heter det och TVÅ heter det och TRE har alltid hetat det sen jag va noll år liksom ;) Sen om man tar åt sig är det den egens problem, ja ja jag vet att det betyder typ svart slav eller något? Men ofta jag tänker på en svart slav när jag käkar eller är sugen på nergerbollar, ofta jag tänker "Nä gud vad SUGEN jag blev på en svart slav".. Nä precis! Jag tänker på en fucking jävla god boll som råkar heta negerboll och innehåller choklad, och JA det är svårt för mig att säga chokladboll. för jag har alltid sagt negerboll, hela min släkt säger det liksom! Jag har inget emot negrer, älskar dem ;) Men ta inte så illa upp, för jag tänker inte på en neger när jag säger negerboll, samma sak som att Svart (alltså färgen svart) heter negro på spanska, det kan alltså lika gärna betyda svartboll :D haha, så ge upp och ta inte åt er äran att någon skulle vilja smaka på er ;) hihi Over and out.


Kan ni inte läsa, ja då blire svårt, annars ser ni nog att i den här kända bakboken från 90 talet i think, där står det negerbollar :) tror rätt många har den i sitt hus.


Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha skön :D ja det heter faktiskt så

2008-12-22 @ 22:51:18
Postat av: kusin

var det som skrev ;)

2008-12-22 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0