Lördag

Hejsan :) Kom för någon timma sen hem från stan med mamma! Vart en riktigt trevlig och mysig dag måste jag få säga :) Kollade i massa butiker, marknaderna som är uppe nu och i massa småbutiker i gamla stan, får aldrig någon tid till dem annars, men gud så mycket fint man hittar där, bla en julklapp till storesyrran ;) Sen så åt vi också en sen lunch/tidig middag på Fridays, då jag åt friterade Jumboräkor med pommes och någon söt sås till och kokta grönsaker, verkligen jätte gott :) till det blev den en stor öl såklart ;) Sen köpte vi massa polkagrisar, nougat och negerkyssar som det hette när mamma var liten haha, fast nu heter det larvigt nog mintkyssar^^ och massa annat gott :) Själv fynda jag med syrrans present som sagt, en fondation till mig samt ett jätte sött halsband och örhängen som jag ska ha på avslutningen och i jul :) Sen fick det vara nog, måste spara sista veckorna nu, sen får man ju lön den 22 :D då blire ännu mer shopping av klappar :D Mamma köpte faktikst en present till lillsyrran och en till mig, vet vad det är, men det är hemligt haha :D jätte nöjd i alla fall! Nej nu ska jag sluta blarra.. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, hade planer men dem sprack, så får helt enkelt se.. Men för nuet ska jag dricka te och äta cocosbollar med mamma haha ;) Ha det så länge!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0