Lista var länge sen

Hittade den här lustiga listan, NR är alltså dem jag har i min mobiltelelista ;)

Har du pussat nummer 2?
Ja, det råkar vara mitt ex :)

Vad har du för relation med nummer 20?
Hmm, det är min sysslings killkompis som alltså bor i katrineholm, allex heter han, riktigt söt & shysst kille :)

När ska du träffa nummer 30?
Aldrig skulle jag tro (det är nåt ragg till min vän albin haha, vi har bytt tele och visa av hans kontakter är kvar)

Är nummer 18 söt?
VET INTE haha, samma sak som i den innan, albins vän :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Hmm jadu haha, knäpp härlig snygg UNDERBAR kille, det är albin som är nummer 13 :D

Gillar du nummer 14?
Känner inte personen ens, måste vara albins vän det med haha?

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nä tråkigt nog, stört skön och trevlig kille :)

Är du nära vän med nummer 23?
Ja det kan man väl säga, men vi träffas tyvärr inte så mycket, men vi träffades i helgen på en hemmafest, Amadeus heter personen, underbar kille :)

Har du gått på bio med nummer 4?
Nee

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Min söta kusin Angelica, ja visst, men hon är för liten haha, tre år kvar hjärtat!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Haha, vi kallar han hårda-adam, vi pratar mest snusk ;D

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja det har jag redan och skulle kunna ge mer än så, det råkar vara farbrorblå haha, 112 alltså.

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Ingen aning om vem det är

Brukar du och nummer 48 träffas?
Nu kom jag liksom in på bokstaven B, fatta hur många kontakter man har och nej jag känner inte ens tjejen :P


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0