Kul start på morgonen

Jag vill inte behöva säga detta, men ibland blir jag bara så trött på vissa och allt just nu. För det första så har jag haft så jävla mycket plugg och jag har verkligen gjort allt, vilket jag känner mig stolt till om man säger så, men sen då? Sen har jag vart sjuk också samma vecka som allt plugg vilket som tur är börjar lägga sig nu.. Sen att jag inte kommer få jobba i jul är liksom pricken över fucking i:et, jag skulle jobba massa och tjäna massa pengar men icke, är så jävla frustrerad just nu.. Jag försöker hela tiden, men jag får fan aldrig något tillbaka.. Det är inte ens kul längre, allt kanske låter jätte larvigt, men så är det inte, sen är det mer saker än detta, men det är saker jag inte delar med mig av..

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0