Kool

Aj aj! Drack för varm chokad känner jag, det bränns som fan på tungan, gör skit ont vafan, buuu :( Men men det är sånt man får ta helt enkelt.. Är i alla fall mätt och belåten nu :) Har kollat igenom filmuppgiften nu och ursäkta men jag fattar typ nada, hinner ha min lärare två gånger innan inlämningen men vafan, fattar inte själva frågan. Man tror filmkunskap är busenkelt men icke, det vill dem inte göra för oss, aja får kolla på uppgiften om ett tag igen för nu ska jag följa med min kära mamma till affären och köpa lite föda.. ska kolla in i videobutiken också efter filmen vi ska ha på historie redovisningen för när jag laddar ner verkar det ta 100 år och vill helst hinna se den ikväll.. Men men får se hur det blir med det, nu ska jag göra mig iordning, hejsvejs

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0